2011. december 29., csütörtök

Döntöttem!

Sziasztok!

Sikerült dűlőre jutnom a bloggal kapcsolatban. Abba hagyom, bezárom a blogot, DE A sors iróniáját még megírom, nem akarom befejezetlenül hagyni. Igazán sajnálom, hogy erre a megállapításra jutottam, de besokalltam és belefáradtam ebbe az egészbe.
Próbálom nem elkapkodni a végét, de már kedvem sincs hozzá, a blog megnyitása óta sokat vesztettem a lelkesedésemből.Pedig annyi ötletem volt, de ezeket mind a süllyesztőbe dobom.
Azt hiszem, így nem hagyom cserben azokat, akik esetleg olvassák a történetem, mert ismétlem, A sors iróniáját még befejezem. Igazán sajnálom, én nem így akartam, és azt hiszem mindent megpróbáltam, hogy erre ne kerüljön sor. Talán meghaladta a képességeimet, nem tudom.
Úgyhogy már csak pár fejezetre számíthattok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése