2011. december 22., csütörtök

Komoly gondok!!

Tudjátok, én igazán próbálok kitenni magamért. A frissítések sűrűbben jönnek, de nem érzem, hogy megérné a sietség. Ennyire nem tetszik nektek a történetem? Hogy nem írtok nekem, nem szavaztok?
Kérlek, higgyétek el, hogy nektek nem tart sokba, de nekem rengeteget számít. Sok munkám van benne, és szükségem lenne a visszajelzésekre. Az lenne az igazi karácsonyi ajándékom, ha gyakrabban írnátok nekem.
De most komolyan! Alig érkezik kommi, nagy ritkán rábukkanok 1-re, és ami a poén, hogy mindig mástól. Nem azt mondom, örülök neki, hogy rájövök többen olvassák a történetemet, csak valahogy egy komment után mindannyian eltűntök, és nem tudom miért. Tisztelet a kivételnek.
Ha valamit rosszul csinálok, mondjátok meg, hátha tudok rajta változtatni. Ha nem, azt hiszem befuccsolok én is, és a blog is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése