2012. március 22., csütörtök

Segítsetek!

Sziasztok!

Összegyűjtöttem pár képet, és szeretném, ha ti döntenétek el, melyik srác legyen Colin. :)

Szóval, ő lenne az első:



A 2. Colin jelölt:



A 3. jelölt



És végül a 4. jelölt:




Szóval, rátok bízom a választást. Szeretném oldalra kirakni a képét, és gondoltam így fair, ha ezt most ti dönthetitek el. Nekem meg van a kedvencem, szóval kíváncsi vagyok, nálatok ki lesz a befutó. ;)

Apropó, ha már Colinról van szó. Olvastam egy érdekes dolgot egy külföldi rajongó portálon, ami megdöbbentett, és nem igazán tudom, hinnem kellene-e azoknak az információknak. Gondoltam megosztom veletek, hátha valaki tudja igaz-e, vagy sem. Szóval, Jacob és Colin unokatestvérek. Hát, én erre nem emlékszem, hogy olvastam volna bármelyik könyvben is. Lehetséges, hogy a Twilight világa hitelesen, színesen című könyvből derül ki. 
Valakinek van valami véleménye erről? Mert nekem gőzöm sincs.

***

A fejezet már készen van, holnap még átnézem, és ha úgy találom, el is küldöm a bétámnak, ami azt jelenti, lehet, hogy korábban jön a friss. De nem akarom elkiabálni, úgyhogy inkább nem mondok semmit.
A helyzet az, hogy a fejezetek száma egyre gyarapodik, pedig eredetileg 17-re terveztem, de már ott tartok, hogy a plusz egy fejezettel 21 lesz, és még a végén sem vagyok a történetnek. Valahogy a megírásuk közben mindig más jön ki, mint amit eltervezek. 
Remélem nem bánjátok. :)
Na, be is fejezem, már kezd hosszú lenni ez a bejegyzésem. Köszönöm annak, aki elolvasta, és azoknak is, akik a segítségemre lesznek. 

2 megjegyzés:

_Lara_ írta...

Szia!
Nekem meg van a könyv és igen Jacob és Collin unokatestvérek. Collin anyjának Connie Black a neve és Ő Billy Black húga.

Monya írta...

Szia Vivi!

Nem mondod? Akkor csak jól olvastam, bár nem mertem elhinni. Olyan sok hülyeséget összehordanak néhány helyen. Nem ártana megvenni a könyvet, most már arra kéne összekuporgatni a zsebpénzemet. :)
Köszönöm a segítséget, nagyon hálás vagyok!!! :D Most már minden világos.

Puszi

Megjegyzés küldése