2013. július 25., csütörtök

Díj

Sziasztok!
Nem frissel jöttem, de azon is dolgozom. Kissé elvagyok maradva a díjak tekintetében is, ugyanis még kint Angliában kaptam egyet, de fogalmam sincs már kitől és mikor lehetett. De itt az új szerzeményem, amit ismételten köszönök, Maya
A feladat: 

Írj tíz dolgot magadról!

Válaszolj a neked feltett tíz kérdésre!
Tegyél fel tíz kérdést!
Küldd el tíz blognak a díjat!
 
Szóval, akkor az első pont, bár most szólok, nem fogom mindet teljesíteni, csak szeretném, ha jobban megismernétek.
1. Szemüveges vagyok - vagyis van, de ritkán hordom. Már vagy 6 éve azt mondják, hogy jövőre lekerülhet rólam.
2. Natalie a kedvenc karakterem, de Ariadnében és bennem nagyon sok közös tulajdonság van. Meglepődnétek,hogy mennyi mindent veszek a saját életemből.
3. Szeretnék oroszul megtanulni és egyszer kijutni Oroszországba. Ne is beszéljünk az amerikai álomról. Nagyon szerencsések azok, akik ott élhetnek. :)
4. Dmitrij Belikov álmaim pasija - aki nem tudja ki is ő, mindenképp olvassa el a Vámpírakadémiát.
5. Nagy sorozat és film függő vagyok. Jelenleg Excel táblázatot vezetek, hogy tudjam, melyiknél hol tartok. Ez már kezd beteges lenni,mi?
6. Nagyon érzékeny vagyok, képes vagyok bármin elbőgni magam - bár ezt egyszer mintha említettem volna.
7. Vezettem már repülőt, és piszkosul élveztem. A pilóta pedig azt mondta, van érzékem hozzá. :)
8. Az Anglia létem alatt rájöttem, hogy a Paco Rabanne (1 million) a kedvenc férfi parfümöm... :$ Az egyik exmunkatársamnak nagyon hasonló illata volt - eredeti parfüm lehetett, mert akárhányszor elment mellettem, megcsapott az illata. :D
9. Barna hajam van, a szemem is barna.
10. Mostanában egyre többet gondolkozom, hogy tetoválást csináltatok, de eléggé félek is. Talán egy kisebbel kéne kezdnem (mondjuk egy kis pötyivel :D), olyan helyen, ahol nem látszik, mert félek, hogy 2 perc után felállnék, és sírva rohannék ki a szalonból. (Látta valaki azt a részt a Jóbarátokból, amikor Phoebe és Rachel tetkót csináltattak? Igen erős a gyanúm, hogy megfutamodnék, akárcsak Phoebe. )
+1. A Bónusz pedig, minden ötlet kutyasétáltatás közben pattan ki a fejemből, szóval ha tetszett bármelyik történetem is, azt köszönjétek a kutyámnak. :P


1. Miért kezdtél el blogolni?
Kezdetben nagyon sok fanfiction-t olvastam, bevallom, jókat és rosszakat is, és mivel számos ötletem volt, úgy gondoltam, semmit sem veszíthetek, ha megpróbálom. Ráadásul sok történet abba maradt, amire pedig nagyon kíváncsi voltam, így jött az ötlet, hogy én is hozzákezdek, és be is fejezem. Nagyon lelkes voltam, de történt valami az életemben, amin nehezen tudtam túl tenni magam, és ez meg is látszott a frissítéseken. Egyszerűen képtelen voltam a gép elé ülni és írni. Pedig azt gondolom, épp az elején kell belehúzni...

2. Rólad szólnak a történeteid vagy kitaláltak?
Vegyesen. Elég sok minden szól rólam, sok mindent merítek az életemből vagy mások életéből. Pl.: Bátyám tényleg bemászott bújócskázás közben a sütőbe, amikor kicsi volt, és valóban beszorult a feje a kerítés közé. Elég rossz gyerek volt, így sok mindent merítettem belőle és felhasználtam azokat Daisy karakteréhez Az utolsó esély történetében.
De mindezek ellenére, igen. A történeteim alapját képzi az életem, gyakran túlzásokkal. És hogy őszintén válaszoljak, az Önzetlen szerelem szól a leginkább rólam. Főleg az elkövetkező fejezetek. Történtek dolgok az életemben, amiket nehezen emésztettem meg, és úgy érzem, jó érzés lesz kiírni ezeket magamból. Csak nagyon kevés ismerősöm tudja, hogy miről is van szó, nem szeretek róla beszélni, de úgy érzem, talán jót teszek azzal, ha megosztom veletek. Hogy tanuljatok a hibáimból, és senkivel ne forduljon olyan elő, mint velem.

3. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel? (mit szeretnél dolgozni)
Ez egy nagyon nehéz kérdés. Érettségi előtt nagyon sokat törtem ezen a fejem, de nem jutottam dűlőre. El sem tudtam képzelni, hogy mit szeretnék csinálni, mit élveznék igazán. Mert úgy gondolom, semmiben sem vagyok kiemelkedő, semmihez sem értek igazán.
Azért maradtam a Vendéglátás területén, mert anyukám kinézett a városunkban egy jó iskolát, ami szakmát ad. Nagyon szerettem volna főiskolára vagy egyetemre menni, de nem akartam a szüleimet költségekbe verni, így beleegyeztem, még akkor is, ha nem szeretem az iskolámat.
Még egy év elteltével sem tudom, hogy jól választottam-e...

4. Van testvéred?
Igen, kettő is.
5. Ha igen. Mennyi? Fiú, lány?
Két fiútestvérem van. A bátyám 24 éves, kisöcsém pedig 3. Elég nagy a korkülönbség...
6. Mi a kedvenc zenei műfajod?
Igazából mindenevő vagyok. Mindent szeretek, kivéve a discos tucctucc számokat. De talán a rock áll a legközelebb a szívemhez. A Linkin Park a kedvenc bandám, és minden álmom, hogy egyszer elmehessek egy koncertjükre. Most pedig búslakodok. Nagyon szerettem volna elmenni egy Nickelback koncertre is, az énekesnek nagyon szexi hangja van,tényleg! de egyik ismerősöm sem szeretett volna eljönni, végül sikerült meggyőznöm a barátnőmet, de elfogytak a jegyek. :(
7. Hány blogod van most épp?
 Hivatalosan csak egy. Igazából pedig elég sok. Volt egy másik blogom Az érzelmek hálójában címmel, ahol társszerkesztő voltam, de határozatlan időre szünetel. Ezenkívül van egy Jason Stathames, egy Vámpírakadémiás blogom - de nem akartam addig belekezdeni a történetbe, így zároltam őket és itt még nincs is vége... Mivel nagy Linkin Park fan vagyok, még 3 blogom is van, és pár novella ötletem szintén ebben a témában. Ezekkel sosincs gondom, mármint az ötletekkel, csak időm nincs elég. Szóval lassan azon morfondírozok, hogy melyikbe is kezdjek bele az Önzetlen szerelem után. Saját ötleteim is vannak, de úgy gondolom, a fanfiction a legjobb módja annak, hogy fejlődjek. Addig még lehet megajándékozlak titeket egy NCIS LA novellával vagy esetleg egy Zöldíjász novellával Oliver és Felicity közbenjárásával. :)
8. Abból hányat írsz rendszeresen?
Hát, azt hiszem az előző pontban részletesen vázoltam, milyen őrült módon blogozok. De valójában csak egy blogot vezetek rendszeresen, plusz egy titok: 2 másik blogon társszerkesztő vagyok, de mivel féltem az alteregómat, nem árulom el a nevemet :P Nem tőletek félek. Csak hát... A legjobb barátnőm pl. nem is tudja, hogy írok, így ha elárulom az ottani nevem, már ki is derül Monya kicsi titka.
9. Hány blogot olvasol?
Jelenleg egyet sem. Túlságosan lefoglal az írás, az olvasás, a sorozat és filmnézés. De minden erőmmel azon vagyok, hogy bepótoljam az elmaradásaimat a kedvenc blogjaimnál. 

10. Meg vagy elégedve magaddal?
Soha. Soha nem is voltam és azt hiszem, nem is leszek. Apa mindig mondja nekem,hogy lebecsülöm magam, és hogy nem kéne ezt tennem, de valahogy nem sikerül. Azt hiszem, nincs miért elégedettnek lennem, nem értem el semmit az életemben :( És ilyenkor jön a depresszió, amitől inkább megkíméllek titeket... :)

Mivel nem olvasok blogokat, így nem tudom tovább adni őket. De ha valaki tud ajánlani valakit, szívesen tovább adom. :)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia de a friss kb mikor tudod fel tenni :) fanni horváth és bocs a türelmetlenségért

Névtelen írta...

amugy az önzetlen szerelem hány fejezetes lesz? fanni horváth

Monya írta...

23 fejezet körül, de egyelőre még nem tudok pontos számot mondani. :)
A friss felkerült már. :)

Megjegyzés küldése