2013. május 9., csütörtök

Sziasztok!


Rettenetesen sajnálom, hogy nem hallottatok felőlem egy ideje. Láttam a chat kiírásokat, és bűntudatom van, higgyétek el, én sem örülök annak, hogy ennyire megvárakoztatlak titeket, tudom milyen érzés, ezért is vagyok mérges magamra!!
Az a helyzet, hogy Szombaton engem és a barátnőmet kirúgtak, és nagyon magam alatt voltam – és vagyok is. Egy program keretében jöttem ki ide, és mivel kirúgtak – hozzá teszem, nem az én hibám volt, bár nem sokat változtat a dolgokon –, ez azt jelenti, hogy nem teljesítettem a programot, ilyenkor pedig vissza kell fizetni a támogatást, amit kaptunk… Amiről mit ne mondjak, nagyon sok pénz, és a családom nem engedheti meg, sajnos nem vagyunk olyan anyagi helyzetben. Szóval nem volt energiám a fejezeten dolgozni, teljesen kiborultam, hogy őszinte legyek, hajnal kettőkor még bőgtem, és másnap, vagyis aznap, még utoljára behívtak dolgozni… 
Szóval a dolgaim még csak most kezdenek rendeződni – ezalatt azt értem, hogy nem kell visszafizetni a pénzt, mert nem a mi hibánkból rúgtak ki minket, és a hotelünk is elég rendes volt, de munkánk még nincs – pénzünk is alig-alig –, és már lehet nem is találunk. A hab a tortán pedig az, hogy addig iskolába kell itt járnom, szóval ez nem a legjobb időszak az életemben, de dolgozom a fejezeten!
Tudom, hogy nem kifogás, de higgyétek el, én sem így terveztem, és mindent megteszek, hogy hamarosan elolvashassátok az új fejezetet. Remélem, hogy megértitek és nem pártoltok el mellőlem, megmaradtok hű olvasóim.

Szeretlek titeket,
Monya

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Monya!
Nagyon sajnálom ami veled történt :(( remélem mihamarabb rendeződnek a dolgaid, és nem lesz semmi problémád!! A továbbiakhoz sok sikert kivánok és várom a új fejezetet...
Puszi Réka :D

Névtelen írta...

Remélem minden rendeződik. Biztos nehéz, de sajna ilyen a felnőtt élet, sokszor nem a mi hibánk ami történik. Kitartást kívánok neked. Ebből is sok tapasztalatot gyűjthetsz....
és hidd el. megértjük, hogy először a való világ az első, és csak utána jöhet a fantázia :-D
Üdv:
Odile

NoraOak írta...

Erre nem is lehet mást írni, minthogy szeretettel és türelemmel várunk vissza, addig pedig egy virtuális ölelést küldünk. A történet nagyszerűségén némi szünet nem változtat, ahogy az író tehetségén sem. :-)

Lizzy írta...

Szia Monya!
Sajnálom hogy ez történt veled kitartás rám mindig számithatsz hisz ezt tudod is a törivel most ne foglalkoz mindenki megérti vannak olyan olvasoid aki várnak rád és megértik a történetedet.Jóra fog fordulni a helyzeted hidd el nekem sok sikert higgy magadban és sikerülni fog ahogy én hiszek benned soks sikert :D :D :D

Névtelen írta...

Szia Monya!
Nagyon sajnálom , hogy az élet ilyen nehéz helyzet elé állított téged, de nézd a pozítív oldalát- Minden nehézség megoldásából csak tanul fogsz és erősebb leszel!!(mivel jóval idősebb vagyok ezt az élettapasztalatom mondatja velem). Vigyázz magadra, fel a fejjel, hiszen látod legalább a legrosszabb elkerült, nem kell visszafizetned semmit. A történettel most ne foglalkozz, csak hozd egyenesbe a dolgaidat.A virtuális öleléshez csatlaozom így ismeretlenben is!! szia Edit

Monya írta...

Szia, Réka!

Köszönöm szépen a vigasztaló szavakat, el sem tudom mondani, hogy mennyi erőt kaptam tőletek. Köszönöm a támogatásotokat!!!
A dolgaim szerencsére rendeződtek, most már csak haza akarok menni... 11 nap még... Jövőhét Szombaton már a saját ágyamban alhatok, felbecsülhetetlen lesz. :D

Puszi

Monya írta...

Szia, Odile!

Neked is szeretném megköszönni a kedves szavakat. Nem tudok más mondani, csak hogy nagyon jól esett. Nem volt sok időm válaszolni, de a nehéz napjaimon mindig elolvastam a kommenteiteket (majd' minden nap) és sikerült meghatnotok. be is könnyeztem :$
Köszönöm, hogy ilyen megértőek voltatok, és hogy türelmesen vártátok a frisst!! :)
Az biztos, ebből is tanultam. Jó értelemben is, és nem is...
Köszönöm még egyszer!! :)

Puszi

Monya írta...

Köszönöm szépen!! A te megjegyzésedet olvasva kezdtem el igazán olvasni, valahol itt tört el a mécses...
El sem tudom mondani, hogy mennyit jelentett és jelent most is, hogy ezt írtad. Köszönöm, hogy itt voltatok velem ebben a nehéz időszakban is!!
Annak a virtuális ölelésnek pedig nagyon örültem ;)

Puszi

Monya írta...

Szia, Lizzy!

Köszönöm szépen a támogatást. Folyton ismétlem magam, de nem tudok mást mondani. Egyszerűen fantasztikusak vagytok, és én vagyok a legboldogabb ember, hogy itt voltatok velem és támogattatok!!
Higgyek magamban? Hm. Megpróbálom, köszönöm! :) Képtelen vagyok elmondani, hogy mennyit jelent nekem a támogatásotok. Köszönöm, hogy hiszel bennem és hogy mindig itt vagy nekem!!!!

Puszi :)

Monya írta...

Szia, Edit!

Tudod, még így visszaolvasva is bekönnyezik a szemem... Tényleg nem tudom elmondani, hogy milyen boldog vagyok, hogy itt vagytok nekem.
Köszönöm a tanácsaidat, sikerült kirángatnod a mélypontból, mert valóban igazad van. Azt hiszem, egy kicsit erősebb lettem. Sok mindent kellett egyedül elintéznem/elintéztünk, semmi segítség nélkül.
Sajnálom, hogy neked is átkellet ilyesmin menni. Fránya felnőtté válás...
Köszönöm ezt a virtuális ölelést, és általánosságban, köszönök mindent!!

Puszi,
Monya

Megjegyzés küldése