2013. január 11., péntek

Sziasztok!

Sajnos nem frissel jöttem, de köze van hozzá. Ez a 100. bejegyzésem, aminek nagyon örülök, ezért is sajnálom, hogy nem fejezettel jöttem. :(
Az a helyzet, hogy vizsgáim vannak, és semmi időm sem volt az írásra, teljesen ki vagyok készülve, pedig higgyétek el, szívesebben írnék...
Őszintén elmondom nektek, hogy állnak a dolgaim. A múltkor már említettem, hogy fontos dolog előtt állok, és ha minden jól megy, valóra válik az álmom. Nos, egyre közelebb vagyok hozzá.
Angol felkészítő tanfolyamon veszek részt, hogy kimehessek Angliába, gyakorlatra. A hónap végén fog eldőlni, hogy kik azok a szerencsések, és rettenetesen szeretnék köztük lenni!
Ez a felkészítő rengeteg időmet elveszi, még a vizsgáimra sem tudok rendesen készülni, kimerült vagyok, és sajnos még hétvégén sem tudok pihenni...
Szóval nem tudom, mikor sikerül hoznom a fejezetet, sajnálom!
De! Ha gondoljátok, feltehetem Vasárnap a fejezetet, ameddig kész van. Nem sok, 2 oldal és még egy kicsi. :) Szóval, ha szeretnétek, szívesen felteszem, vagy ha egyben akarjátok majd olvasni, nekem úgy is jó. Csak kérlek titeket, írjátok meg itt megjegyzésben, hogy tudjam, mit csináljak akkor.
Nagyon-nagyon sajánlom és köszönöm a megértéseteket!

Sok puszi,
Monya

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Egy cseppet se sajnáld, szerintem ez kihagyhatatlan lehetőség , Anglia fontos, ahogy a vizsgáid is.Részemről kivárom szívesen bármikor leszel vele készen. szia Edit

NoraOak írta...

Én is elvagyok havazva a vizsgákkal, valamelyest megtudlak érteni. Minden egyébhez sok sikert! Én kivárnám a teljes részt, úgy lenne helyes és felelne meg neked is.:-)

Gabriella írta...

Szia Monya!

Szerintem is ez az első, és ne csinálj gondot belőle! Ha kész lesz, várjuk szeretettel.
És sok sikert! :)))
Puszi

Monya írta...

Szia!

Köszönöm szépen, tényleg! El sem tudom mondani, milyen jól esett, hogy megértetek. :))
Azért próbálom hamar hozni a frisst. :)

Monya írta...

Szia!

Köszönöm szépen! Neked is, ha még tart a vizsgaidőszakod. Remélem jól sikerültek... :)

Monya írta...

Szia!

Köszönöm szépen, egyszerűen el sem tudom mondani, hogy mennyire szeretlek titeket!! Komolyan! :)

Puszi

Megjegyzés küldése