2013. október 13., vasárnap

Segítség!

Sziasztok!

Segítséget kérnék tőletek. A jelenlegi bétám is - aki a fejezeteimet ellenőrzi -, cserben hagyott. Már 2 hónapja nem tudom elérni, és bizony nekem is vannak helyesírási hibáim, elírásaim. :(
Nincs köztetek véletlen valaki, aki jó helyesíró, van egy kis szabadideje, és segítene nekem kiszűrni a hibáimat?
Fontos lenne! Ha akad valaki, aki szívesen segítene, kérlek írjatok nekem erre az e-mail címre: miss.monya@citromail.hu

***

Ami a frisst illeti, a héten nem volt időm vele foglalkozni, de jövő szombatra vagy vasárnapra megpróbálom feltenni. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia, Monya!:)
Nos, látom szorult helyzetbe kerültél és mivel ezt pont a születésnapomon írtad, mint látom, én szívesen elvállalom... csináltam már ilyet, mivel barátnőmnek és egyben novellaírós társamnak is szoktam ellenőrizni. :) Az e-mailedre (miss.monya@citromail.hu) küldök egyet az elérhetőségemről, rendben?:)
Valamint lenne egy kérésem, lehetne egy cserénk? (http://gekkoandcoli.blogspot.hu/) Én máris kiteszlek:)
puszi: Gréti (Gekko is én vagyok)

Monya írta...

Szia, Gréti! :)

Köszönöm szépen ismét csak, válaszoltam is már neked...
A linkcserében pedig benne vagyok, már ki is tettelek! :)

Puszi,
Monya

Megjegyzés küldése