2013. április 20., szombat

Sziasztok!

Sziasztok!

Nem frissel jöttem - bár nagyon remélem, hogy sikerül holnapra befejeznem, és feltöltenem.
Szívességet szeretnék kérni tőletek...
Egy kedves ismerősöm elindult egy tehetség kutatóversenyen, és nagyon örülnék - egyben hálás is lennék - ha segítenétek győzelemre juttatni őket. Már csak 2 napig lehet szavazni.

http://www.talentometer.hu/nevezettek/scarecrow

"Nincs más dolgotok, mint a "Szavazok" gombra kattintani, és megadni az e-mail címeteket.
Szavazatotok leadása után ez a szöveg fog felugrani: "A szavazatról megerősítő e-mailt küldtünk az általad megadott címre. Kérjük, az abban található linkre kattintva erősítsd meg a szavazatodat, különben érvénytelen lesz. Köszönjük!" amit tessék figyelembe venni, különben érvénytelen a szavazatotok! :)"


Nagyon-nagyon hálás lennék, ha segítenétek, és előre is köszönöm azoknak, akik szavazni fognak. :)

***
Hoztam pár videót is. Bár biztos vagyok abban, hogy közületek páran már látták, ugyanis nem mostani videó, de akárhányszor megnézem, majd' meghalok a nevetéstől. Gondoltam, talán tetszeni fog nektek. :) /Az első videó a személyes kedvencem!/





 

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Szavazat leadva! :) Sok sikert nekik :)

Monya írta...

Szia!

Nagyon szépen köszönöm, hálás vagyok neked a fiúk nevében is!
Köszönöm!

Sok-sok puszi

Névtelen írta...

Sziaaaaa!
Én is leadtam a szavazatomat. Sok sikert kivánok az együttesnek :)
Puszi Réka :D

Monya írta...

Sziaa!

Köszönöm Réka neked is, nagyon kedves tőled! :) Igazán hálás vagyok! ;)
Puszi

Megjegyzés küldése