2012. június 19., kedd

Sziasztok!



Csodálatos hírem van! Nem tudom számotokra is az lesz-e, de számomra mindenképp. Túl vagyok az érettségin, és hihetetlenül boldog és megkönnyebbült vagyok. Egy kicsit pihenek még, nagyon lefárasztott ez az egész, de most már rajta leszek a friss ügyön. Nem akartalak elhanyagolni titeket, remélem nem gondoljátok így, de muszáj volt a tanulásra koncentrálnom. Köszönöm azoknak, akik türelmesen kivárták ezt a számomra nehéz időszakot. Hálás vagyok érte, és remélem minden olvasóm megmaradt. :)

Puszillak titeket! :)

10 megjegyzés:

krice írta...

Sziia!

Naa mesélj, hogy sikerült?
Jó neked, nekem sajnos csak jövőhéten lesz a szóbelim :S
Alig várom már hogy szerda legyen és végre megkönyebbüljek :D

xoxo, krice (:

Monya írta...

Szia! :)

Hát, egész jól. :) Nem volt vészes, a tanárok is rendesek voltak, viszonylag jókat is húztam. Ma volt a bizonyítványosztás is, úgyhogy most már tényleg túl vagyok rajta. :D
De ne parázz, nem kell izgulnod. Tudom, hogy ezt így már könnyű mondani, de tényleg nem kell. Biztos menni is fog! ;)
Elhiszem, hogy várod, és fantasztikus érzés lesz, ha túl leszel rajta. Én pl. egész nap vigyorogtam, olyan boldog voltam, hogy túl vagyok rajta.
Majd mesélj milyen volt, mert nagyon érdekel. Sok sikert kívánok, majd gondolok ám rád. :)

Puszi

krice írta...

Sziia!

Tudnál valami tippet adni a szóbelihez? Vagy például, hogy mit ne csináljak :D
Természetesen mesélek :D
És köszönöm szépen h szurkolsz :D

xoxo, krice

Monya írta...

Szia!

Hm, mit is mondjak. Először is, ne izgulj. Bőven lesz időd kidolgozni a tételeket, emiatt ne izgulj. Ráadásul olvashatod is a lapot, így nem muszáj a tanár szemébe nézned. A tanárok kedvesek, és nem akarnak megbuktatni senkit, a vizsgabiztos célja sem ez. Ő csak azért van, hogy felügyelje, minden a jogszabály szerint zajlott-e, szóval emiatt se izgulj, még akkor sem, ha szakos tanár. Fáradt lesz még ahhoz is, hogy kötözködjön, mármint annyi diákot kell végig hallgatnia, gondolj csak bele. Teljesen kifárad majd.
Szerintem vigyél be poharat meg üdítőt, én pl. tétel kidolgozás közben nagyon megszomjaztam. És ha meleg lesz és lehet, próbálj a légkondi vagy a ventilátor közelébe ülni. - Bár nekem fújdogálta a lapomat, ráraktam pár dolgomat, és nagyon kellemes volt.
És mindenféleképpen használj minden segítséget, ami csak ott van, az sokat segít. Nem tudom nektek lesz-e, de nekünk törihez volt forrás, abból is egy csomó mindent kilehetett hámozni, meg a töri atlaszból. Irodalomból pedig ott van a szöveggyűjtemény és az irodalmi atlasz - amit még életemben nem láttam, mégis jó volt és hasznos. Tollat sem ártana bevinned, ha lehet kettőt. Nehogy kifogyjon.
Itt nincs olyan, hogy mit ne csinálj. :) Talán az, hogy ne beszélgess közben, és ne puskázz! :D De ez szerintem természetes. :)
Szerintem bármit csinálsz, nem lesz azzal semmi gond.
És ami a legfontosabb: a pozitív hozzáállás. Ne izgulj, menni fog! ;)
Remélem sikerült egy kicsit megnyugtatnom. :)
Még szép, hogy szurkolok!! :D

Puszi

krice írta...

Sziia!

Iiigen sikerült megnyugtatnod, köszönöm :D
Irodalmi atlasz? Ilyenről én se hallottam. Végülis a töritől parázok csak. Mert kb 30 pont, tehát a fele kell a szóbelinek ahhoz, hogy megmaradjon a négyesem. Jajjj képzeld, ötös lett az angol írásbeli :D Igaz, hogy alig hiszen 81% de akkor hihetetlenül boldog vagyok :D

A fáradságról annyit, hogy én leszek az első, így remélem túl álmos lesz ahhoz hogy nagyon figyeljen :DDD

És mégegyszer nagyon szépen köszönöm! (((:

xoxo (:

Monya írta...

Szia!

Ennek igazán örülök! :)
Igen, közülünk sem ismerte senki, kivéve talán egy embert. De azért hasznos volt.
A felét simán összetudod hozni, ne félj tőle. :) Melyik nap mész? Holnap?
Nem mondod, hogy ötös lett? Istenem, gratulálok!!! Nagyon ügyes vagy! Hülyéskedsz? A 81% szerintem tökéletes, és még szóbelivel tudsz javítani is, nem? Ráadásul mennyire féltél tőle, és tessék... simán megcsináltad. :) Ne becsüld le magad. :)
Első leszel? Tudod mi a legjobb benne? Hogy te leszel elsőnek túl rajta, és állati érzés lesz! Majd részleteket kérek! :P És hajrá-hajrá!

Ugyan már, nincs mit!

Puszi

krice írta...

Sziia!

Háát, már én is túl vagyok rajta.
Egyébként tegnap voltam, ma fogom megkapni a bizonyítványt. Már baromira kíváncsi vagyok :D

A magyarnál nem volt szerencsém, hisz mindkét tétel olyan volt amit épp nem tudtam, viszont a törinél nagyon jót húztam így azt hiszem megmarad a 4esem :D
Angolból pedig az első 2 rész nagyon jó volt, még élveztem is a szituációt:D Viszont a képleírásnál betoppant a vizsgabiztos és hát nem szándékozott levenni rólam a szemét így baromira izgultam és nem lett valami összefüggő, de azért úgy érzem sikerült:D

Délután még majd írok az eredmények miatt. Annyira várom már:D

És tényleg baromira jó érzés volt, hogy én voltam az első :D Bár mikor eltelt a kidolgozás ideje magyarból és szóltak hogy akkor jöhet az első, na akkor úgyéreztem kész nekem ennyi.:D
Viszont hamar végeztem így még kb félórát kellett várnom az angolra, ami jó volt mert teli ehettem magam sütivel :D

Szóóval huh, hallod ám, már érettek vagyunk :D

Köszönöm a bíztatást, segített amúgy a tanácsod :D Még az osztálytársamnak is:D

xoxo

Monya írta...

Sziaaa!

Már úgy vártam, hogy írj, annyira izgultam érted, de tudtam ám, hogy menni fog! ;)
Hm, igen. De azért tudtál infót szerezni az irodalmi atlaszból? Szerintem az sem lett rossz, ne aggódj miatta. :)
Na, az király! Tutira meglesz, még lehet szóbeli dicséretet is kapsz. Szerintem a törihez volt amúgy a legtöbb segítség. :)
Ezt biztos az angol tanár is észrevette, mármint, hogy élvezted, és ezt értékelni is fogja. Szerintem emiatt sem kell izgulni, a tanárok tudják már, hogy mire hogy reagálnak a diákok. Tavaly én is azt hittem, hogy nem sikerült jól, mert a szituációkat nem igazán tudtam, vagyis úgy éreztem, és képzeld el, 100%-os lett a szóbelim. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy neked is tuti jó lesz. :D

Elhiszem, és köszönöm, hogy tájékoztatsz!

Hát, nem meg mondtam? :) Mintha egy hatalmas sziklát emeltek volna fel a mellkasomról. :D Ahogy kijöttem még remegett a kezem, de nem bírtam levakarni a képemről a vigyort. :D
Ismerős. Kidolgozás közben teljesen megnyugodtam, de amikor ki kellett mennem, húúú... Kész idegroncs voltam. :D
És milyen tételeket húztál konkrétan?

Jól tetted, hogy sütiztél. :) Ha már egyszer a diákoké, és mi fizetjük, hát megérdemeljük, és meg is érdemeltük. :)

Azok bizony, érettek. :D És milyen űberfantasztikus érzés!! :D
Ugyan nincs mit, bármikor! Az osztálytársadnak is? :O :) Örülök, hogy segíthettem nektek! És gratulálok, nagyon ügyes voltál! Megérdemled a pihit. :)

És lesz amúgy bankettetek? :)

Puszi

krice írta...

Sziia!

Magyarból az avantgárdot húztam és a nyelvi jeleket, történelemből pedig károly róbertet:D

Hát a magyart sikerült lerontanom így az 3-as lett, 2% híján 4-es. Történelemből sikerült megtartanom a 4-est, el se hiszem de angolból 5-ös lettem :D

Lesz ám, ma este 7 órától. Az egyik osztálytársam anyja nagyon sokat fáradt miatta, és fuu baromi jó lesz :D 3 féle csirke, egy nagy "meglepi" torta, egyszóval tudunk ünnepelni :D

Na és neked lesz? Vagy volt már?:D

Köszönöm a dícséretet, 2 hónap tanulásmentes nyár :D
Aztán mondjuk bele kell húznom mert jogi asszisztens szakon maradok, így baromi sokat kell majd magolnom (:

xoxo

Monya írta...

Szia!

Hűű, ez az avantgárd jó nehéznek tűnik, még jó, hogy nekünk nem volt ilyen tételünk! A törivel aztán tényleg szerencséd volt, nagyon jó tétel, már ha lehet ilyet mondani egy tételre. :D
Nem mondod? 2%? Azért szerintem lehetett volna annyi emberség a tanárban, hogy megadja... de ne bánkódj miatta, jó az is. :)
Ejha, gratulálok, irtó ügyes vagy!!! :D Látod, nem kellett volna félned miatta... Büszke vagyok ám rád. ;)

Akkor jó szórakozást kívánok hozzá, bulizz egy jót, és érezd jól magad. :) Húú, ti aztán mázlisták vagytok, én is szívesen csatlakoznék. xD Főleg, hogy torta is lesz. :)
Remélem nem ebédeltél, mert ezekből a finomságokból aztán be kell kajálnod. :) Aztán majd mond, hogy sikerült, és köszönöm az eddigi beszámolót. :D

Nekünk volt már múlthéten, a kaja nagyon jó volt és nagyon sok, csak mindenki hamar lelépet, ami miatt nem volt olyan élvezetes...

Az biztos, most kezdődik igazán a nyár. Szerintem még ne gondolj erre, elég lesz majd szeptemberben aggódni miatta, de biztos vagyok abban, hogy piskóta lesz, és menni fog az is! :D
Nekem sajnos tanulnom kéne nyáron, angol nyelvvizsgára készülni, de annyira nagyon nem akarok. :'(

Puszi

Megjegyzés küldése