2011. május 22., vasárnap

A folytatásról

Sziasztok!

Nos, csak annyit szeretnék kérdezni, hogy szeretnétek-e, ha megírnám Az utolsó esély folytatását? Lassan a vége felé járok, így érdekelne a véleményetek. Erről indítottam is egy közvélemény kutatást, szavazzatok, és kérdezzetek bátran!

***

A másik dolog pedig egy ajánlat lenne. Látom, hogy nem igazán akarjátok megírni a véleményeteket. Tudom, hogy nem rakok fel sűrűn fejezeteket, de higgyétek el, ha többet írnátok nekem, gyorsabb lennék. Nem tudom érdekelne-e egyáltalán valakit, csak gondoltam megpróbálom. Az első komment íróknak elküldeném korábban, bétázatlanul a fejezetet. ( Csak írjatok egy levelet, hogy tudjam az e-mail címetek)
Sajnálom, csak ezzel szolgálhatok!

4 megjegyzés:

Anastasia Hannah Chapes írta...

Sziiia :)

Én imádom a blogodat nagyon tetsziiik :))))
Nekem is van kettő ha van kedved néz be :)
És csak így tovább a többivel abba ne hagyd :))))

Szia Puszi. Meliii :)

Monya írta...

Szia!

Ennek igazán örülök, és annak is, hogy írtál!:) Igazából nem szándékozom abba hagyni, ezt még mindenféleképpen szeretném befejezni. Ha úgy érezném érdemes írnom, hozzá kezdenék a folytatásához is. Ha nem, akkor természetesen nem vesződnék vele feleslegesen. De ez csak tőletek függ, én csak felmérem a helyzetet. :)
Ha lesz időm, benézek hozzád!

Puszi: Monya

Névtelen írta...

Szia!
Nem olyan rég(tegnap) találtam rá a blogodra és el is olvastam :)
Ami azt illeti nagyon tetszett az egész ! És ne gondold hogy nem kedveljük a története(i)d!! Kíváncsi vagyok hogyan alakulnak a dolgok itt ^^
És ezért áldozni fogok annyi időt az életemből hogy megírjam neked a véleményem, ha ezzel megelőlegezem hogy kicsit gyorsabb légy
Crow

Monya írta...

Szia!

Örülök, hogy tetszik! :) Hát, pedig sajnos erre gondolok. Úgy értem, alig érkezik visszajelzés a fejezetekhez, de örülök, hogy így gondolod!!
Az nagyon jól jönne, szavadon foglak!;) Ti adtok nekem erőt, és így sikerült ilyen hamar befejeznem a 16. fejezetet is.:)

Monya

Megjegyzés küldése