2016. április 14., csütörtök

Sziasztok!

Sziasztok!
 
Mint ahogy azt ígértem, tartozom nektek egy kis helyzetjelentéssel, miért is vagyok ennyire eltűnve. Mostanában megint sok dolgom van, kérlek, ne haragudjatok emiatt! Tudjátok, egyetemre járok, vizsgáim és ZH-im vannak, és úgy néz ki, hogy a nyaramat Amerikában töltöm, kint fogok dolgozni. Pár hónapja jelentkeztem rá, eddig minden jól ment és úgy néz ki, már a táborom is meg van – pont tegnap írtam alá a szerződést. Szóval mostanság rengeteg dolgom van, mert a vizsgáimat hamarabb kell letennem és őszintén elmondom, nagyon kimerítő ez az egész. Egy csomó papírt kérnek, sok intézni valóm van, mellette folyton beadandókat írok és tanulok és ott volt még a szakosodásomhoz szükségem alkalmasság vizsgám is. Egyszerűen nem tudok szétszakadni. 

Szóval, elvileg június 3-án indulok és majd csak szeptemberben jövök vissza (szeptember 10). Számtalanszor megígértem, és most ismét kihangsúlyozom, hogy nem fogom abbahagyni az írást! Már nincs sok hátra az Önzetlen szerelemből, most még megpróbálok minél többet írni – de ezt leginkább a vonaton tudom megtenni. Szóval emiatt nem kell félnetek, be fogom fejezni a történetet, és lesz új is. Azt viszont nem ígérem, hogy kint is írni fogok, sajnos nem lesz túl sok szabadidőm. 
De kint élményeket gyűjtök és majd újult erővel vágok bele az írásba, amint hazajöttem.:)
Nem tudom, hogy mennyire tudok majd internet vagy gép közelbe kerülni, de ha szeretnétek, megadom az Instagram profilom, ugyanis úgy tervezem, hogy képek tömkelegével árasztom majd el. :)

Másik dolog:
Nem tudom, hogy szeretnétek, de eddig 3 oldal meg van az új fejezetből. Feltegyek korábban egy rövidebbet (4-5 oldal) vagy vártok inkább egy hosszú fejezetre?  

Várom válaszotokat!

Sok puszi,
Monya

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Jó kérdés szerintem a hosszabb jobb lenne:)

Névtelen írta...

Szia,
tudom milyen érzés, ha minden összejön, sok sikert a sulihoz. Élményekkel feltöltődve minden könnyebb ☺.
Ja igen, a hosszabb rész jobb lenne.
Puszi: Annamari

Monya írta...

Én is így gondoltam :)

Monya írta...

Szia!

Köszönöm szépen! :) A vizsgáim sajnos nem úgy sikerültek, mint ahogy terveztem, de már mindegy. Most már csak a kint létre fókuszálok. :)

Puszi:
Monya

Megjegyzés küldése