2013. november 4., hétfő

Halihó!

Jelentem, hogy végre befejeztem a fejezetet, hétvégén fel is töltöm a blogra.
És mivel múltkor megígértem, hát, sorsoltam. Nem volt sok jelentkező, de úgy gondoltam, megérdemlik azok, akik írtak nekem, hogy lehetőséget kapjanak arra, hogy korábban elolvassák a fejezetet. ( Amivel kivételesen egészen elégedett vagyok, főleg a végével. :P)

A nyertes: Makena. Téged húztalak ki, szóval holnap el is küldöm neked az e-mail címedre a fejezetet, és remélem tetszeni fog.
DE!
Mivel egész jó kedvemben vagyok, és szeretlek titeket, és örülök annak a másik 2 kommentnek is, hát, úgy gondoltam, hogy kivételesen kedves leszek, és Nikiinek és Rékának is elküldöm, ha megadnak 1-1 címet. (Kivételesen, az első ilyen sorolásra való tekintettel - bár nem tudom, hogy érdemes-e ez az egész, mert úgy tűnik, rajtatok kívül senki mást nem ösztönzött. Na, majd meglátjuk. :D)
Most megyek is, még tanulnom kell a ZH-mra.
Jó éjt mindenkinek!

Puszi,
Monya

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziaaaa Monya.
Örülök, hogy már kesz a fejezet, annak meg mégjobban, hogy előbb elolvashatom. Itt az e-mail cimem: bodis_reka@yahoo.com
Már nagyon vááááárom.
Sok sikert a ZH-hoz. Szoritok neked.
Puszi, Réka

nikii írta...

Sziia Monya.
Uhhhh igen ezaz..:DD Már vártam!:D
Nagyon édes vagy, ogy mi is elolvashatjuk elöbb a Rékával. Millió puszival dobálunk!:DD
Itt az én e-mail címem: nikolett.kupai@gmail.com
Nagyonnagyonnagyonnagyonnagyonnagyon köszönjük!!:333
Remáljük jól sikerül majd a ZH-d! Szorítunk neked, sok sikert!
Puszii,
Nikii

(remélem ezt mostmáér elküldi mert ez már a 3. kommentem és egyiket sem küldte el:(((

Monya írta...

Nagyon aranyosak vagytok.
Külön öröm számomra, hogy tényleg ennyire örültetek a korábbi frissnek. :)
Ami a ZH-mat illeti, azt hiszem elég jól sikerült, de nem akarom elkiabálni. Még lesz egy Kedden, aztán egy ideig megint "pihenhetek".

Nikii, ami a kommentet illeti, nem tudom mi lehet a gond. Nekem pl. mindig elsőre elküldi. :(
Remélem csak valami ideiglenes szerver hiba.

Puszillak titeket :)
Monya

Megjegyzés küldése