2013. március 22., péntek

Helyzetjelntés!

Sziasztok!

Megígértem Rékának, hogy felteszek pár képet, szóval itt is vagyok. :)
Sajnálom, hogy nem jelentkeztem, de az a nagy helyzet, hogy az ideiglenes lakhelyemen nincs igazán net. Vagyis ez így nem igaz. Van, de csak este 7 órától 10-ig használhatom, előtte és utána letiltják... Gondolhatjátok mennyire örülök neki...
Minden családtagom, a barátaim és az ismerőseim kérdezték, izgulok-e Anglia miatt, de mindig azt feleltem, nem. És tényleg így volt. Valahogy nem tudtam elhinni, hogy ez az egész velem történik meg, és most, hogy lassan már egy hete itt leszek, még most sem tudom teljesen felfogni. Ha egy ismerős autót látok, megszokásból már figyelem a rendszámát, pedig tudom, senkit sem láthatok a városban, akit ismernék.
Minden nagyon jó itt, az emberek kedvesek és segítőkészek. Már rögtön az első nap, még Londonban találkoztunk egy sráccal a buszállomáson, amikor az átszállásra vártunk, és kaját akartunk venni, mert éheztünk. Nagyon meglepődtünk, mert hirtelen megszólalt: "Ti magyarok vagytok?".
Ahogy végig mentünk a fővároson, kábulatba estem. Gyönyörű szép!
Folyton felkiáltottam a buszban, ha megláttam valamit, még egy: "Nézd, ló" is elhangzott a számból. xD De hát na! Angliában még nem láttam. :D
Az eső sokat esik, nem csalódtam, de azért sütni is szokott ám a Nap. :)
Na, nem is húzom tovább a szót, nem tudom érdekel-e valakit, hogy milyen kint vagy mit tapasztaltam, szóval nem gyarapítom a szót - ha mégis, jelezzétek. ;)

Ez Londonban készült, a buszról, de ne kérdezzétek mi is ez, csak fényképeztem, amit tudtam. :D

A kutyus szeretne bejönni a lakásba, ahol ideiglenesen lakom. Bocsi, ezt muszáj volt felraknom, olyan édes. :)
A Bournemouth Eye - Bournemouth egyik nevezetessége :)


A mólóról csodaszép a kilátás
A parton...
Rengeteg cuki mókus van, és egész barátságosak, oda is jöttek hozzánk a kajáért, és sajnos a galambok is. :S


Egy tipikus park a Bournemouth Eye közelében
Fish n chips; nem szeretem a halat, de muszáj volt megkóstolnom...
A kilátás a Bournemouth Eye-ról
A hőlégballon fokozatosan emelkedett fel a város fölé :)


Square - a város központja
100 magasról ilyesmi volt a kilátás :)

Holnap végre elköltözök az albérletembe, szóval többet tudok majd gépközelben lenni és internetezni, VÉGRE! :)
Ami a fejezetet illeti, már dolgozom rajta! ;)
Üdvözletemet küldöm nektek innen, Bournemouth-ból :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igen igen igen... nagyon jók lettek a képek. Csodálatos a táj, a móló, egyszóval minden. Bárcsak én is elmehetnék egyszer. Tök jó lenne. Remélem még fogunk kapni tőled helyzetjelentést amig kint vagy!!! Továbbra is érezd jól magad :)
Puszi Réka :)

Névtelen írta...

Jéé, tök jó. :D "Nézd, ló" :D hát ez nagyon nagy. További jó ... ottlétet(?) xD ♥

Monya írta...

Szia Réka!

Köszönöm. :) Nem vagyok nagy fotós, de próbálkoztam. :)
Tényleg az lenne, sosem gondoltam volna, hogy egyszer eljuthatok ide, és nagyon jól érzem magam - még most, aztán 1 hét múlva lehet olyan honvágyam lesz, hogy sírva fogok elaludni. :)
Ha valami csoda folytán erre járnál 3 hónapon belül, találkozhatnánk. :P
Biztos fogtok, 3 hónap azért sok idő. :) Örülök, hogy ezekre a helyzetjelentésekre is kíváncsi vagy. :)
Köszönöm szépen!

Puszi

Monya írta...

Hát, igen. Hoztam a formám szokás szerint... Barátnőm rendesen ki is röhögött a csodás kijelentésem után... :)De ez van. :D
Köszönöm szépen, még itt leszek egy darabig, egész pontosan Június közepéig... :)

Puszi

Megjegyzés küldése