2012. augusztus 29., szerda

Matt

Sziasztok!

Ismét egy kérdéssel fordulok felétek. Ezúttal arra lennék kíváncsi, hogy Matt szerepére kit képzelnétek el. Nekem meg van a TOP 3-as listám, konkrétan a kedvencem is, de azért kíváncsi vagyok ti kit választanátok. Kérlek írjátok meg megjegyzésben, vagy szavazzatok az oldalt található közvélemény-kutatásban.
Íme a versenyzők:



Ami pedig a frisst illeti, hamarosan jön, márcsak arra várok, hogy a bétám visszaküldje, remélhetőleg minél hamarabb sor kerül erre.
Addig is a chat alá raktam egy kis részletet a következő fejezetből. Tudom, tudom, nem a legizgalmasabb, de azt egyszerűen nem rakhattam be. :D
Addig is a türelmeteket kérem, úgy érzem, megéri majd nektek. ;) Vagyis remélem. :)

2 megjegyzés:

Dóry írta...

Szia!
Én a harmadikra szavazok, nálam ő a befutó. ;)
Várom a következő részt! :)

Dóry

Monya írta...

Szia!

Köszönöm, úgy látom ő fog nyerni. :)
Hamarosan jön, már pár napja a bétámnál van, valószínűleg holnap küldi vissza - vagyis remélem -, szóval ha így lesz, délutánra felrakom.
Lehet pont a szülinapomon jön a friss... :D
Köszi, hogy írtál! :)

Puszi

Megjegyzés küldése