2012. augusztus 20., hétfő

Díj

Sziasztok!


Pár nappal ezelőtt kaptam egy díjat Hannától, amit ezúton is szeretnék megköszönni neki.

A szabályokról:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni
  • 11 kérdést feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam:
  • Álmodozó típus vagyok.
  • Nagyon érzékeny vagyok. Próbálok ezen változtatni, de nem megy. Képes vagyok szinte bármin elsírni magam.
  • Szeretnék meg tanulni gitározni vagy zongorázni.
  • A szüleim elváltak.
  • Utálom a kreol bőrömet.
  • Utálom a horror filmeket is, még társaságban sem szívesen néznék meg egyet, nem beszélve egyedül…  A fűrésznek még akkor sem ülnék neki, ha kényszerítenének.
  • Utálom a gyerekkoromat, talán ezért sincsenek emlékeim róla.
  • Szörnyen feledékeny vagyok, sosem tudom hova teszem a dolgaimat, főként a telefonomat.
  • Imádok a kutyámmal aludni.
  • Nagyon szomorú voltam/vagyok, amiért nem jelentkeztem a felsőoktatásba, de sajnos nem tudtam volna költségtérítésesre menni, és ebbe még mindig bele vagyok betegedve.
  • Szeretném ismét elkezdeni az úszást, rettenetesen hiányzik, főleg most, hogy vége az Olimpiának.
Hanna kérdései:

    1. Megtudnál változni egy olyan ember kedvért, akit szeretsz ?
Hm. Már az első nehéz kérdés. Azt hiszem igen, ha apróbb változásról lenne szó, de sokan mondják, hogy az emberek képtelenek erre. Én is hajlom erre a válaszra, ugyanakkor megpróbálnám az illető kedvéért. ( Bár ha meg akarja változtatni valaki a szokásainkat és a személyiségünket, ott szerintem valami nagyon nincs rendben.)

2. Mennyire érzed magad még gyereknek? 
A helyzettől függ. Néha rám jön az öt perc, és olyankor nem lehet megállítani, vagy lelőni. De hamar fel kellett nőnöm, és úgy érzem, a gyerekkorom nem olyan volt, mint amilyet szerettem volna. De minden felnőttben ott bujkál még a gyerek, könnyű visszaesni. :D

3. Vágy? Mi a legnagyobb vágyad az életben?
Sok mindent szeretnék, pl. visszamenni az időben, és jóvátenni pár dolgot, vagy kitörölni a pár évvel ezelőtti baklövésemet, ami a mai napig gyötör. Olyan általános dolgokat is mondhatnék, mint megtanulni egy hangszeren játszani, elmenni a kedvenc bandám koncertjére, jobb anyagi helyzetet a családomnak, jó munkát találni, kijutni az Olimpiára, szépen énekelni vagy rajzolni. Nem is tudom. Szeretnék jobb ember lenni. Szeretném, ha büszkék lennének rám a szüleim, és magamra is az lehetnék, és ha végre rájönnék, hogy mihez értek igazán. Szeretnék egy normális kapcsolatot, és kint élni külföldön.Nincs legnagyobb vágyam, csak sok kisebb. :)

4. Zene, vagy tánc? 
Hűű! Öhm, mindkettő? Azt hiszem egyik nélkül sem tudnék élni, és végül is szorosan kapcsoltban van a két dolog. Elvégre zene nélkül lehet táncolni? :)  De ha nagyon-nagyon választanom kell, inkább a zenét mondanám.

5. Hol élnél a legszívesebben?
Egész sok helyen. Nagyon szeretem Magyarországot, de azt gondolom, egyre rosszabb a lehetőség és a megélhetés, így amint lehetőségem lesz, külföldre költözök. Szívesen élnék Angliában, Amerikában, Oroszországban és talán Spanyolországban is. De azt hiszem előny a hidegebb időjárás! :D

6. Suli? Te hogy állsz a pad mögötti gubbasztással? 
Őszintén bevallom, ez az utolsó év húzós volt. Egyszerűen képtelen voltam a tanulásra összpontosítani, még a korai felkelés sem segített. Nagy nehezen sikerült, a jegyeim sem lettek rosszak, az érettségim sem, de nagyon lefárasztott, életemben nem szenvedtem még ennyit, mint idén. Majd kiderül a szeptemberem milyen lesz.

7. Változtatnál valamit az életeden? 
Elég sok mindent. Szeretnék határozottabb lenni, erősebb mind lelkileg mind fizikailag és türelmesebb, mert néha hamar felkapom a vizet. A rendszeres sportolásról már ne is beszéljek.

8. Kedvenc kaja?
Mamám húslevese cérnametélttel – de sajnos ilyet már sosem ehetek újra. De szeretem anyukám főztjét is. A makarónit, a csorba levest, a töltött káposztát, és keresztanyukám fokhagymakrém levesét. :D De talán tatám húslevese az, ami az első helyen van. Azt bármikor ennék. Mostanság viszont a túrósgombócra vagyok kiéhezve.  :)

9. Mennyire vagy zene függő?
Nagyon! Ha kutyasétáltatás közben az MP3 lejátszóm nélkül megyek le, ingerült vagyok. Komolyan, alig lehet hozzám szólni. Ha nálam van, órákig képes lennék sétálni, álmodozni és gondolkozni az életemről és a történeteimről. De a kutyám hamarabb elfárad, mint én. :) Este lefekvéskor is mindig zenét hallgatok, szóval eléggé fontos szerepe van a zenének az életemben. Hatással van az ember hangulatára, a legjobb gyógyszer a világon.

10. Milyen sportot űzöl? Vagy űztél?
Jelenleg semmit sem csinálok, de régebben éveken keresztül versenyszerűen úsztam, egy ideig táncoltam, majd a küzdősportokba estem bele totálisan. Épp azon gondolkozom, hogy szeptembertől ismét elkezdem az edzéseket, és hetente kétszer - háromszor úszni is megyek.

11. Mióta írsz? Miért? Miket, írtál eddig?
Két éve kezdtem el írni. Az első történet, amit valaha írtam, Az utolsó esély volt. Sokat fantáziálok, és nagyon beleélem magam a történetbe, így jött a gondolat, hogy miért ne oszthatnám meg ezt másokkal? Reméltem, hátha tetszene másoknak is az álomvilágom. Eddig csak Twilightos témában írtam, de belekezdtem már egy-egy ficbe a kedvenc bandámról, a színészemről, valamint könyvemről is. Folyton jegyzetelek, mert nagyon sok történet van a fejemben. Valamint saját történeten is gondolkozok, egy a fantasy világában, a másik pedig… Hát, azt még nem kotyogom ki, mert bőven az információszerzés státuszban van. De ezek csak tervek, nem hiszem hogy lenne belőle valami, bár ki tudja. Lehet valamelyiket befejezem.
Írtam már dalszövegeket is, de olyan rémesnek találtam, hogy mind a kukában landolt.


Monika Wheed kérdései: 


1. Milyen blogokat szeretsz olvasni?
Hm. Mostanában nem olvasok sok blogot. Előszeretettel követek végig egy sztorit a kedvenc bandámról, de ezen kívül nem igazán olvasok mást. De fontos, hogy valami megfogjon a történetben, és hogy egyedi legyen. 

2.  Kedvenc meséd gyerekkorodból?
Azt hiszem a Sailor Moon – igaz, az anime – de bátyámmal mindig közösen néztük ezt és a Dragon Ballt is. De nagy kedvencem még az Oroszlánkirály 2, egyszerűen még a mai napig imádom.  Persze ez mára sok mindennel bővült, mégis ha konkrét mesét kell mondanom, nem animációs filmet vagy animét, akkor az a Babar és a Franklin kalandjai.

3.  Ha egy lakatlan szigetre kéne menned és csak 3 dolgot vihetsz magaddal miket vinnél? 
Tyű! Passz, erre tényleg nem tudok válaszolni. Egy könyvet biztos vinnék magammal, de nem tudom mi lenne a többi. A telefonnak és egyéb csecsebecsének semmi értelme nem lenne. Egy bicska lenne a leghasznosabb, de primitív módon nem azt vinném, mondván másnak kell a hely. :)Magammal vinném a kutyámat, és áá, nem tudom. Ezt kihagynám. :D Túl kevés az a 3 dolog. 
  
4.  Melyik híres emberrel töltenél el egy vacsorát és miért?
Azta! Szívesen találkoznék Kellannal – ha már Twilightos témában nyomulunk – mert irtó dögös, helyes, szexi és állatbarát. :) Chester Benningtonnal is nagyon szívesen találkoznék és beszélgetnék, mert ő az élő példa, hogy meg lehet változni, és ha elég erősek vagyunk, mindent átvészelünk – ugyanakkor nem merném felhozni ezt a témát, nehogy kellemetlen helyzetbe hozzam. Mégis a leges legszívesebben azonban Mike Shinodával vacsoráznék, mert apám, az a pasi iszonyat dögös! Egyszerűen imádom, nem csak a hangját, és a külsejét, a személyiségét is.

5.  Kedvenc színészed?
Elég sok van, és mindet másért szeretem. Jason Statham a legjobb akcióhős – nem mellesleg ohh… Nem véletlenül kap szerepet A farkas nyomában című ficemben, és egy külön történetet, mert igen, azon is gondolkozom. :D De imádom még Colin Farrellt, Matt Damont, Tom Hardyt, David Boreanazt és szeretem Ewan McGregort is, dezt még órákon át sorolhatnám. :)

6. Hiszel a paranormális jelenségekben?
Nem igazán. De azért nem merem megnézni az erről szóló filmeket. :D

7.  Van testvéred?
Van, kettő is. Egy bátyám, és egy öcsém.

8.  Mi a legfontosabb számodra egy történetben?
Nem is tudom. Meg kell fognia, és fontos, hogy egyedi legyen a történet, és ne legyen benne sok helyesírási hiba, mert az sajnos el vesz az értékéből. Mivel ezeket várom el másoktól, én is erre törekszem, ami azt hiszem feltűnő azoknak, akik engem olvasnak, hiszen nem ragaszkodom szorosan a Twilight világához, hiszen Daisy vadász volt.

9.  Kedvenc autómárkád?
Nincs, még jogsim sem, így nincs kedvenc márkám. Csak ránézek egy autóra, és azt mondom, hűű, ez igen!

10.  Milyen ország(ok)ban jártál már?
Romániában, Görögországban, Olaszországban, Spanyolországban, Szlovákiában - és ha a határ átkellő helyeket nézzük, akkor voltam még pár helyen –, de a többségére sajnos nem emlékszem, mert kicsi voltam. Hirtelen ezek jutottak eszembe.

11. Mit szeretnél még elmondani?
Fáradt vagyok?!  :)


Klajuu kérdései:


1. Mi az, ami téged motivál az életben?
Nem is tudom van-e ilyen. Az angol tanulásban pl. az motivál, hogy külföldre költözhessek. Ez minden álmom, de nem tudom lesz-e majd elég erőm itt hagyni a szülőhazámat és a családomat. Ez nehéz kérdés. Talán mondhatnám még a zenét is, mert sok esetben ad erőt, hogy tovább lépjek, amikor úgy érzem képtelen vagyok rá.

2. Mit / Kit szeretsz legjobban, a környezetedben lévő dolgok közül? 
Húú. Szeretem anyukámat, de mostanában – sőt évek óta –, rengeteget veszekszünk, majd’ mindennap, és a kapcsolatunk kezd nagyon megromlani. Néha úgy érzem, nem szeretek senkit a kutyámon kívül, hogy képtelen vagyok szeretni. :(

3. Mit tartasz a legfontosabbnak az életben?
 A szeretetet, és persze a boldogságot és az egészséget. Sajnos a pénznek is fontos szerepe van. :(

4. Minek készülsz, mit tanulsz?
Nagyon szerettem volna katonai pályára lépni, de mégsem oda jelentkeztem. Talán egy kicsit tartottam tőle, bár ki tudja, lehet meggondolom és összeszedem magam. Most azonban vendéglátást és idegenforgalmat tanulok, ebből érettségiztem, és szeptembertől idegenforgalmi szakmenedzser képzésre megyek. 

5. Van -e olyan ember akinek a bőrébe bújnál, ha igen ki az, és miért?
Öhm. Ezen jobban elkéne gondolkoznom. Szívesen kipróbálnám milyen lehet az élete egy-egy sztárnak, megtapasztalni milyen anyagi gondolok nélkül élni, de hosszabb távon nem hiszem hogy tetszene, hogy nem lehetek önmagam. Szívesen lennék egy napra énekesnő, kipróbálnám milyen lenne, ha jó hangom lenne, szóval kiénekelném magam egy életre. :) De azért sztár feleségnek sem lehet rossz lenni. :P

6. Miért blogolsz?
Talán mert szeretném megosztani a történeteimet másokkal, mert jó érzés visszajelzést kapni és „ismerkedni”. Szeretek írni, ha időm és kedvem engedi, és érdekelt hogy tetszeni fog-e valakinek. És jó időtöltés, mostanság függő lettem. :D

7. Voltál-e már szerelmes?
 Még nem. 

8. Van-e tesód,hány éves?
Igen, kettő is. A bátyám 22, a kis öcsém 2 éves.

9. Ha egy szóban kéne jellemezned magad, mi lenne az?
Muszáj egyben? Nem tudom, ezeket mindig utálom. Az biztos, hogy a szeretteimért, a barátaimért BÁRMIT megtennék, ha ilyenről van szó, bátor vagyok! Jobban szeretem, ha mások jellemeznek, ők mindig azt mondják, hogy kedves, udvarias, megértő vagyok. Persze mindenki mást mond, mert az embereket nem engedem olyan közel magamhoz, mindenkinek mást mutatok. Mármint ezt úgy értem, hogy a társaságtól függ például a hangulatom. Ha a barátaimmal vagyok viccelődök, röhögök mindenen, a családom pedig úgy gondolja, hogy zárkózott vagyok, és nem beszélek sokat. Pedig igenis tudok, néha úgy kell rám szólni, hogy vegyek vissza. :) De amit talán mindenki ugyanúgy gondol, hogy udvarias és kedves vagyok. Eközött valamelyik. :)

10. Megváltoztatnál valamit a múltadból?
Sajnos igen, van egy-két dolog, amire nem vagyok büszke. Egyesek szerint nem én tehetek róla, de nem értek velük egyet. Szívesen változtatnám meg a történteket, hogy ne emésszen ennyire a bűntudat.

11. Hány éves vagy?
19 – ebben a hónapban töltöm be a 20-at.

Az én kérdéseim:
1. Ki a legfontosabb ember az életedben?
2. Van házi állatod? Ha igen, mi?
3. Mitől félsz a legjobban?
4. Mi az a dolog, amit mindenképp szeretnél még az életben megtenni?
5. Ki az az ember, akiben feltétel nélkül megbízol?
6. Mi a kedvenc filmed - sorozatod, és miért pont az?
7. Ha találkozhatnál egy hírességgel, ki lenne az?
8. Mi a legkedvesebb gyerekkori emléked?
9. Ha egy napra valami csoda folytán lehetőséged lenne, hogy valaki más bőrébe búj, ki lenne az?
10. Mi a legtitkosabb vágyad - amit ismeretleneknek elmondanál, de a közeli ismerőseidnek sosem?
11. Mit szeretnél elérni életedben?
Nem követem pontról pontra a szabályokat, mert nem tudom kinek elküldeni, mostanában nem olvasok sok blogot, vagy akiket még is, azok nem foglalkoznak már díjakkal, szóval az utolsó pontot kihagyom, de ha esetleg valaki itt járna és szeretné, nyugodtan elviheti. - Tudom, tudom, felesleges volt akkor a kérdésekkel szöszmötölnöm, de azért teljesítettem a szabályokat, ahogy csak tőlem tellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése