2012. augusztus 7., kedd

Folytatás!?

Sziasztok!

Tudom, hogy a hosszú szünet után talán nincs jogom ilyet mondani, de úgy érzem jogosan vagyok mérges. Nem tudom mikor hozom az utolsó fejezetet, vagy hogy egyáltalán hozom-e.
Olyan nehéz lenne megírni a véleményeteket (akár 1-2 szóban) vagy mondjuk csak pipálni a fejezetek végén? Szerintem nem telik sok időbe megosztani velem a véleményeteket. Pedig nekem nagyon fontos lenne a visszajelzés!
Szerintem tisztázzuk a dolgokat most. Nem fogom megírni úgy A farkas nyomábant, hogy csak 1 kommentet kapok, vagy kettőt. Látom mennyien jöttök fel, és egyszerűen nem értem miért nem írtok. Már készen vagyok az első fejezettel, de ha ennyire nem érdekel titeket, nem fogok ezzel fáradozni, minden bizonnyal könnyen találnék más időtöltést.
Túl sokat kérnék a fejezetekért cserében? Vagy azért nem írtok, mert nem tetszett? De hahó! Csak akkor tudok változtatni ezen, és fejlődni, ha elmondjátok mit csinálok rosszul. Segítsetek kérlek megértetni, mert tényleg nem értem.
A legtöbben már két éve olvassák a történetem, és már az elejétől kezdve, mit is mondjak... Nem voltatok túl aktívak ezen a téren. És még szépen fogalmaztam.
Egyébként is, Decemberben egy bejegyzésben is megfogalmaztam, hogy megírom még A sors iróniáját, aztán bezárom a blogot. Nem akartam, hogy ez legyen, reméltem, hogy nem fog bekövetkezni, de úgy érzem nem igazán hagytok más lehetőséget. Talán jobb lesz így...
Sajnálom, de én ebbe tényleg belefáradtam.

Aki úgy érzi, ezt ne vegye ínyére. Elnézést kérek a drámázásért azoktól, akik gyakran írnak nekem, és esetleg úgy érzik, nem volt fair tőlem ez a kis kiborulás.

4 megjegyzés:

Angel1533 írta...

Szia!
Én megértem a drámázást, ahogy te fogalmaztál!
Lehet, hogy nem lenne jogom ezt mondani, hiszen én is mindig csak rohanok, és van, hogy 3-5 fejezetet olvasok el nálad egyszerre, úgy, hogy csak átveszem, elolvasom és mire oda jutnék, hogy írok ismét van fent új. Tudom, rossz kifogás, de sajnos nincs időm.
Én nagyon szeretem a történeted, és tehetséges vagy!
Tudom mit érzel, mert nálam is így van.
Vagy egy két fejezet ahová írtak véleményt, vagy pipáztak, de nagyon sok olyan van, ahol semmi.
Én is fejlődni szeretnék, de nem tudok, mert nem írnak!
Viszont, mivel a Bétám nagyon szereti a történetem, ezért Miatta és Saját magam miatt írok tovább!
Ha szeretsz írni, akkor folytasd.
Én kíváncsi vagyok A farkas nyomában című történetedre!
Ám a te döntésed, hogy megírod - e, vagy nem!
Hidd el, mindenkinek aki ír, fontos a kritika, és az olvasók véleménye, ám ez nem mindig adatik meg.
És mivel, én is akadtam már így ki, tapasztalatból tudom, hogy egy ilyen kiírás mennyi olvasót úgymond elűz innen :S!
Hidd el tudom....
Én is megtettem, és azóta véleményt nem sokat kaptam, de bár mióta az új történetem írom, kaptam pár kritikát, aminek nagyon is örültem. Szerintem írd tovább és majd kiderül mennyre nyeri el az olvasók tetszését.
Én szurkolok neked, és ha úgy döntesz, hogy mégis tovább írod, akkor amint birok írok egy kisregény véleményt is :)!
Sok sikert a továbbiakban!
Puszi Angel1533

Névtelen írta...

szya! én akkor találtam rá az oldaladra amikor már a 21. fejezetnél jártál és nagyon tetszik és nagyon szeretném ha befejeznéd és szívesen olvasnék is tőled. Sajnos én nem vagyok szószónok bevallom én azért nem szoktam kommenteket írni mert legtöbbször mindig csak azt tudom mondani hogy nagyon tetszik és nekem unalmasnak tűnik ha minden fejezethez ezt tudom csak írni viszont az ilyen pipálgatósóknál mindig jelölök ami elhiszem nagyon kevés a másik okom hogy beleszólni nem igazán akarok történetbe ugyanis arra vagyok kíváncsi hogy a történet írója milyen fejleményeket ír és még ha valami számomra nem tetszik a történetben megvárom a végkimenetelét. Nos végezetül csak annyit hogy megértem a helyzeted és ha a folytatás mellett döntesz akkor szívesen olvasom az irományaid!
Üdv Csajsszeee

Monya írta...

Szia!

Köszönöm, hogy így gondolod. Igen, ezt megértem, csak jól esne ha kapnék egy kis támogatást, mert konkrétan úgy érzem, hogy senkitől sem kapok. Én tényleg szeretek írni, csak kicsit fárasztó, hogy a belemet is kidolgozom a heti frissért, a nagy semmiért. Simán írogathatnám a saját tempómban, több szabadidőm lenne, de én csak próbáltam a kedvetekben járni, feleslegesen!
Sajnos az olvasók elűzése jelenleg a legkisebb problémám. Úgy érzem nincs is, de mindegy, nem fárasztok tovább ezzel senkit.
Köszönöm, hogy írtál, és hogy támogatsz. Ez tényleg sokat jelent számomra!!!

Puszi

Monya írta...

Szia, Csajsszeee!

Örülök, hogy egy új olvasóm kommentjére válaszolhatok, és köszönöm, hogy írtál!
Nem baj, hogy nem vagy szószónok, nem várok kisregényeket senkitől - bár egye fene, azt sem bánnám:D - csak hogy leírjátok mi a véleményetek róla. Hogy mi tetszett, mi kevésbé, hogy összességében hogy tetszett nektek, és mit gondoltok róla. Hidd el, annak az egy szónak is úgy örülnék, mintha egy karácsonyi ajándékot bontanék ki!
Köszönöm a pipálgatást, ez is egy kis visszajelzés ám.
Hm. Sok író nyer ötletet a kommentekből a történethez. De ezekkel nem tudsz befolyásolni senkit, mert tényleg az író dönti el, hogy mit ír bele, és mit nem - függetlenül attól, te mit tanácsolsz. Jó érzés olvasni a találgatásokat, hogy a "rajongók" mit lépnének a karakterek helyében, vagy mit csinálnának a helyemben. Ebből tudom felmérni nagyjából, hogy mit kedveltek, de ez nem jelenti azt, hogy beleszóltok vagy megszabjátok azt, amit már kigondoltam.
Csak azt akarom, hogy mondjátok el mi jutott az eszetekbe olvasás során vagy esetleg után.
Köszönöm szépen a támogatásod, és hogy írtál nekem!

Puszi

Megjegyzés küldése