2014. február 2., vasárnap

Történet ismertető

Sziasztok!

Múlt héten említettem, hogy új történeten töröm a fejem, és mivel úgy tűnt, érdekel titeket, egy rövid ismertetővel jöttem, amit később persze még módosítani/bővíteni fogok.
Addig is olvassátok el a jelenlegit, én pedig kíváncsian várom a véleményeteket. :)

***


Kenzie egy zülött, átlagos lány, aki rossz társaságba keveredett. Lop, csal, hazudik, és az élete teljesen felborul, s a feje tetejére áll, amikor rossz célpontot szemelt ki Seattle utcáin… Egy döntés, amely az egész életét megváltoztatja.
Vajon Cullenék képesek lesznek visszatéríteni őt a jó oldalra? Képes lesz hétköznapi életet élni és meg tanulni bízni másokban? Ha kíváncsi vagy, olvasd el a Lopott szerelmet. 

***

Na, hát ennyi lenne.  Gondolkozzatok, kíváncsiak vagytok-e rá, de ha nem, sebaj! Nem hagyom abba az írást, de akkor az Önzetlen szerelem lesz az utolsó Alkonyatos ficem. :)

Valamint szeretném, ha az oldalt található közvéleménykutatást megnéznétek, és szavaznátok, hogy ki a kedvenc Cullen pasitok. :) Köszönöm előre is.
Ami pedig a frisst illeti, készen is vagyok vele, de mivel családi ebédre kell mennem, nem tudom most feltölteni. Délután nézzetek vissza. ;)

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!!

Nekem tetszik az előzetes. Várom a folytatását.
Puxa: Györgyi

Csajsszeee írta...

Szia! Nekem is tetszett az ismertető és szívesen elolvasnám a történetet :)

Névtelen írta...

Szia!

Örülök, hogy felraktad az ismertetőt. Felkeltetted vele az érdeklődésemet, szóval HAJRÁÁÁÁ csajszi :D

Puszi, Réka

Unknown írta...

Olaaa Monya!:D
Hmm..az ismertetőből arra következtetek, hogy ez a történet tele lesz csavarral és nem lesz egyszerű a főszereplő leányzó. DE annál jobb minél több csavart lehet kihozzni a történetből.
Engem őszintén érdekel és kíváncsi vagyok:D
Rám mint olvasóra továbbra is számíthatsz.
Kíváncsi vagyok, hogy itt milyen szerelmi szállak lesznek, és hogy Kenzie-nek is lesz e valaki a cullen családból,valami szerelem:D
Ahj nem is húzom tovább a lényeg, hogy én nagyon várom!:)

Ugyhogy mindent bele!;D
Pusziii, nikii.

Monya írta...

Köszönöm csajok, hihetetlenül jól esik hallani, hogy ennyire tetszett nektek. :)
Persze még nem ígérek semmit, mert annyi minden van a fejemben, amit szeretnék megvalósítani és leírni, de ha szeretnétek, egye fene, belevágok. :)

Niki: természetesen lesznek benne csavarok, minden történetnél igyekszem meglepni benneteket. :P
Köszönöm szépen a támogatásotokat!!

Sok sok puszi,
Monya

Névtelen írta...

szia Monya :D nekem nagyon tetszik az ismertető remélem meg fogod írni :D én biztos olvasni fogom ha igen :P
pusziiii
xoxo

Megjegyzés küldése