2012. november 16., péntek

Az egyik legcsodálatosabb napom :)

Sziasztok!


Nem frissel jövök, de egyszerűen meg kell osztanom veletek valamit.

A héten lehetőségem volt arra, hogy élőben találkozzak Berki Krisztiánnal, az olimpiai bajnokunkkal.

 
Sosem voltam odáig a tornáért, de tavaly ősszel, amikor ép a tételeimet tanultam, véletlenül oda kapcsoltam a Digi sportra (vagy valami ilyesmi neve van :D), ahol pont egy tornaverseny ment és egyszerűen nem bírtam levenni a szemem a TV-ről, szóval mondanom sem kell, mennyire örültem többek között az ő sikerének is a Nyári Olimpián.

Nagyon nagyot csalódtam benne, persze pozitív értelemben. Soha az életben nem láttam még egy ennyire kedves, tisztalelkű és szerény srácot, engem teljesen lenyűgözött az egész személyisége, és a közvetlensége.
Talán nem a világ leghelyesebb pasija – bár kétségkívül nagyon-nagyon cuki :) – számomra ezek a tulajdonságok tették őt a világ egyik legtökéletesebb férfijává. Komolyan! :)

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de szerintem fontos, hogy egy híresség vagy sportoló példát mutasson, és Berki egyértelműen egy olyan értékrendet képvisel, amit másoknak is követnie kéne. Nagyon ritka, hogy valaki ennyire szerény és kedves legyen mindezek ellenére. Én csak becsülni tudom érte, mert igenis lenne oka, hogy elszálljon. De nem tette, és remélem nem is fog soha!

Sok boldogságot, egészséget és sikert kívánok neki az elkövetkezendőkre, és nagyon remélem, hogy mindig ilyen marad... Ilyen tökéletes. :) Ha lenne rá lehetőségem, ezt neki is leírnám, de nem találtam még egy autogram címet sem. xD

Én meg örülök a közös fotónknak, mint majom a farkának. :)

Bocsánat, de ezt egyszerűen muszáj volt megosztanom veletek, hogy tudjátok, milyen nagyszerű srác is valójában. És ígérem, most már folytatom a fejezetet, és a legközelebbi posztom már tényleg az lesz. :)

Nektek egyébként mi a véleményetek Berki Krisztiánról és a hírességek viselkedéséről?

2 megjegyzés:

NoraOak írta...

Már az Olimpián is kitűnt, hogy nem egy beképzelt figura. És bárki bármit mondjon, gyönyörűen csinálta, amit csinált. Én helyesnek is tartom. Szóval én nemkülönben csupa jót gondolok róla. Rólad meg azt, hogy szerencsés vagy és örülök, hogy ez összejött :-)

Monya írta...

Tényleg, mindig olyan szépen nyilatkozik, már akkor is látszott, de valahogy mégsem hittem el. :) Most már semmi kétségem. :D Tényleg, lenyűgöző volt az egész, még visszanézve is az. :)
Ennek igazán örülök! :D Talán majd együtt megyünk el egy versenyére ;) :D
Köszönöm szépen, én is nagyon örülök neki!! Szinte folyton a képünket nézem, tuti előhívatom és majd alá is iratom vele. :)

Köszönöm, hogy írtál. :)

Megjegyzés küldése