2014. július 19., szombat

Születésnap! :)

Sziasztok!


Nagyszerű nap ez a mai. Tudtátok, hogy ma 4 éves a blogom? El sem hiszem, hogy ilyenkor 4 éve nyitottam meg az oldalt, és tettem fel az első fejezetet. Szalad az idő, nem igaz?
Szeretném minden kedves olvasómnak megköszönni, hogy velem vagytok/voltatok! Néha igen sokat kellett várnotok a frissítésre, ezért szeretnélek igazán kárpótolni titeket.  Nem ígérhetem meg, hogy többet nem lesz ilyen, szeretnék visszatérni a heti 1 frisshez, remélem a szabadidőm engedni fogja. Azt viszont még egyszer megígérem, hogy soha nem fogok félbe hagyni egyetlen történetet sem, emiatt ne aggódjatok!

Sokat jelentett nekem ez az elmúlt idő, sokszor menekültem az íráshoz, az általam megteremtett világba, és remélem nektek is okoztam jó pillanatokat az idők folyamán. Nagyon köszönöm, hogy itt  vagytok velem. Köszönöm a 68 rendszeres olvasót, a 60382 látogatót és a 129 183 oldalmegjelenítést.
Remélem a továbbiakban még gyarapodni fognak ezek a számok. Köszönöm mindenkinek, aki valaha is kommentet írt vagy lájkolt, hálás vagyok minden visszajelzésért és támogatásért.
Köszönök mindent a régi-és új olvasóimnak. Egyébként csak kíváncsiságból, de van olyan, aki a kezdetek óta velem van? :P

Egy szó, mint száz. Köszönöm nektek ezt a 4 évet, szeretlek titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése