2014. április 15., kedd

Halihó!

Még nem frissel jövök, de számomra legalább akkora jelentősége van.
Arra lennék kíváncsi, hogy van-e itt rajtam kívül elvetemült Linkin Park rajongó? És bízom abban, hogy igen. :)

Június 5-én Lengyelországban adnak koncertet a srácok, Wroclawban, a Wroclaw Stadionban, és pár LP fan tervezi, hogy csoportosan menjünk el, és vegyünk részt rajta. Mivel azt a társaságot nem nagyon ismerem, kicsit reménykedem abban, hogy itt találok valaki hozzám hasonló "bolondos" lányt vagy fiút, aki eljönne velem. :) Úgy valahogy jobban érezném magam.

Itt találhattok információt a jegy árakról: katt


2 megjegyzés:

Szandi írta...

Szia!
Szandi vagyok én is gondolkodtam rajta hogy mennék de egyedül nem merek. Mivel mennék? Honnan indulnánk mert én Szegedi vagyok. Pls írj részleteket.
tihanyi.alexandra@gmail.com
Köszi Szandi

Monya írta...

Szia!

Megírtam az e-mailben mindent, amit eddig tudok. Remélem benne lennél. :)
Monya

Megjegyzés küldése